CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Aku Pengsan

Nak tau x aku pengsan..Masa tu kan tarik tali sekolah kebangsaan...aku kan rumah biru..rumah biru semua nya gemuk tapi pendek cuma aku ngan shahrul anur jer gemuk besar...Masa tarik tali tu rumah biru lawan rumah hijau...Aku dah lah belakang sekali pegang tali tu..aku tarik lah sekuat hati masa nak tarik tu kan..aku dah tarik lepas tu aku terjatuh..lepas tu cikgu suruh bangun kan..aku bangun lepas tu aku terus lepas kan tali tu sebab dah letih sangat, tak de tenaga mata dah gelap nampak dah sakit giler jantung aku..berdegup kuat doh macam nak mati jer rasenyer..sebaik masa pengsan tu cikgu angkat kan letak bawah khemah..Masa aku dah jatuh pengsan tu rumah biru yang lain peserta tarik tali semua nya dah kena tarik ngan umah hijau..dorang tahan lepas tu umah hijau tarik agi terus kalah..Im sorry because i rumah biru jadi kalah...:'(


Thanx reading..kalau sudi datang lagi..

2 comments:

'mitchie' yusoff berkata...

hye.... come visiting here...
keep blogging... :)

Muhammad amir berkata...

okey

Catat Ulasan